فرزند دختر می خواهید یا پسر؟-زنان و مسایل بارداری
بازدید 211

محققان دانشگاه ماستریچ در هلند در این پژوهش دریافتهاند: زنانی كه قصد بارداری دارند و ترجیح میدهند فرزندشان دختر باشد باید مصرف مواد غذایی غنی از سدیم و پتاسیم مثل زیتونها، ماهی دودی، پنیر آبی، سیب زمینی، گوشتهای فرآوری شده، نان و پاستا را كاهش داده و در عوض روی مواد غذایی غنی از كلسیم و منزیم متمركز شوند.
به گزارش روزنامه دیلی میل، مواد غذایی حاوی مقادیر بالای كلسیم شامل ماست، پنیر سفت، ماهی آزاد كنسروی، اسفناج، بادام، جو، كلم بروكلی و پرتقال هستند. همچنین حبوبات مثل لوبیا و غلات سبوسدار حاوی مقادیر زیادی منیزیم هستند.
این محققان تاكید كردند كه رژیم غذایی پدر هیچ تاثیری روی جنسیت كودك ندارد.
پژوهشگران در این تحقیق 5 ساله 172 زن اروپای غربی از 23 ساله تا 42 ساله را تحت مطالعه و بررسی قرار دادند و به این نتایج علمی دست یافتهاند
سایر موضوعات دیدنی و خواندنی در سایت زنونه دات کام
- گوجهسبز ترش چربيسوز
- اشتباهات روز هاي اول ازدواج
- نحوه كشيدن خط چشم با مداد
- سوپ پاستا و سبزيجات غذايي پرفيبر و مناسب براي مبتلايان به يبوست
- راه های تشخیص عسل طبیعی
- گالری عکس نوال الزغبی سری1
- آلبوم عکسهای روناک یونسی – سری 2 ronak yonesi
- عصرانهای مقوی برای ورزشكاران-ashpazi
- دو هوو با هم درخواست طلاق دادند
- چهار روش جدید لاغری
- گالری مدل مو2008 سری11
- چگونه در دل شوهر راه یابیم؟
- گالری مدل کت و شلوار زنانه سری9
- گالری مدل ارایش چشم سری12
- گالری مدل مو زنانه سری13
- ده ماده غذایی که چهره شما را زیبا تر می سازد
- گالری مدل لباس مجلسی دخترانه سری11
- پولدار ترین پیر زن های دنیا + عکس
- گالری مدل بلوز زنانه سری2
- چطور همسر خسیسمان را درمان کنیم؟
























