تاثير قارچ و چاي سبز در كاهش سرطان سينه

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (3 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading ... Loading ...
بازدید 281

07ff22edf3a718a4597857ceef4d1690 تاثير قارچ و چاي سبز در كاهش سرطان سينه

مطالعات نشان مي دهد، مصرف قارچ و چاي سبز خطر ابتلا به سرطان سينه را به ميزان زيادي كاهش مي دهد.

به گزارش سلامت نيوز به نقل از روزنامه “تلگراف” چاپ انگليس، بررسي بيش از 2 هزار زن چيني نشان مي دهد خطر ابتلا به سرطان سينه در زناني كه هر روز دست كم 10 گرم قارچ تازه مصرف مي كنند، 64 درصد كمتر است.

اين در حالي است كه خطر ابتلا به اين سرطان در زناني كه قارچ خشك مي خورند حدود 50 درصد كمتر است.

اين روزنامه افزود: خطر ابتلا به سرطان سينه در زناني كه هم قارچ مي خورند و هم چاي سبز مي نوشند حدود 90 درصد كاهش مي يابد.

محققان در “دانشگاه وسترن استراليا” گفتند: اين مطالعه كه در “مجله بين المللي سرطان” منتشر شده، ثابت نمي كند كه خوردن قارچ موجب توقف سرطان مي شود و براي تائيد اين يافته ها به تحقيقات بيشتري نياز است.

آزمايش هايي كه در محيط آزمايشگاه روي حيوانات انجام شده ، نشان مي دهد قارچ داراي خواص ضد تومور است و مي تواند دفاع دستگاه ايمني بدن را تحريك كند.

شواهدي وجود دارد كه نشان مي دهد قارچ درست مثل داروهاي درمان سرطان سينه، از توليد هورمون استروژن جلوگيري مي كند.

One Response to “چگونه می توانم ماندگاری برق لبم را بیشتر کنم ؟”

  1. maryam az shiraz says:

    kheili jaleb bod mamnoon

Leave a Reply

Spam Protection by WP-SpamFree